Post-Import Posted April 12, 2020 Share Posted April 12, 2020 Hvordan opsættes STRIPE i Prestashop 1.7 til manuel capture af kortbetaling. Det ville være rart at kunne vente med at capture helt/delvis betalingen, når varerne er afsendt, som jeg er vant til i QuickPay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 13, 2020 Share Posted April 13, 2020 Det tror jeg du skal spørge STRIPE om. Det er ikke noget vi kan hjælpe med her i forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Post-Import Posted April 13, 2020 Author Share Posted April 13, 2020 (edited) Hej Pertho, Tak for dit svar! Det et rigtigt at det er en STRIPE option, som man i f.eks. Woocommerce og Shoptify har mulighed for i kontrolpanelet at vælge mellem manual og automatisk capture. I Prestashop kan jeg se at man kan refundere et valgt beløb, men ikke kun autorisere en betaling. Stripe har beskrevet koderne til manual capture, men jeg ved ikke hvordan man skal kode. Se vedhæftede screenshot. Hilsen Ove Edited April 13, 2020 by Post-Import Wrong text (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 15, 2020 Share Posted April 15, 2020 On 4/13/2020 at 7:20 PM, Post-Import said: Det et rigtigt at det er en STRIPE option, som man i f.eks. Woocommerce og Shoptify har mulighed for i kontrolpanelet at vælge mellem manual og automatisk capture. I Prestashop kan jeg se at man kan refundere et valgt beløb, men ikke kun autorisere en betaling. Stripe har beskrevet koderne til manual capture, men jeg ved ikke hvordan man skal kode. Se vedhæftede screenshot. Expand Det er udvikleren af modulet, der skal tilpasse det, så du får denne mulighed. Det er ikke noget vi kan hjælpe med her i forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts