Kim Vase Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Jeg sidder med et kæmpe problem med Prestashop på en MAC maskine, fodi problemet er der ikke på en PC. Jeg har installeret MAMP lokalt på min mac, fordi jeg ønsker at arbejde unden, at skulle være på et netværk. Efterfølgende bliver siden så lagt op. Det har aldrig tidliger være et problem. Men skal der laves et eller andet i backenden vil eksempelvis alle dropdownbokse være vist udrullet og ikke tilgængelige. Prøver man, at arbejde med varer, flyder siden ind under den venstre kontrol boks, og der kan heller ikke her laves noget. Jeg har prøvet at installere XAMP også men stadig viser browserne noget jeg ikke kan bruge til noget. Finder der et klogt hovede der kan hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 Du får i hvert fald ingen hjælp med mindre du oplyser PS version og diverse andre specifikationer på dit setup:-) Vi har jo ikke en chance for at kende til din opsætning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts