Bent.b Posted March 29, 2020 Share Posted March 29, 2020 Hej Der er et par enkelte steder, hvor tekster stadigvæk står på engelsk - i stedet for på dansk 🙂 F.eks. står der ved oprettelse af ny kunde dette ... I agree to the terms and conditions and the privacy policy og det er jo en fin og retvisende tekst - men ville være bedre på dansk. Hvor retter jeg dette 🙂 På forhånd tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 29, 2020 Share Posted March 29, 2020 Det kan man rette i oversættelser i back Office, men afhængig få på version ligger det forskellige steder. Du må selv lede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bent.b Posted March 29, 2020 Author Share Posted March 29, 2020 Mange tak Pertho Kan se - at det er super enkelt at rette 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Post-Import Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 Hej Bent.B, Kan du oplyse hvor i oversættelserne til Back-Office fandt denne tekststreng. Jeg kan ikke finde den i min Prestashop 1.7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bent.b Posted April 11, 2020 Author Share Posted April 11, 2020 Hej Post-Import I Moduler Manager skal du under Administration finde "Official GDPR compliance". Du kan rette teksterne under "Consent checkbox customization". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Post-Import Posted April 12, 2020 Share Posted April 12, 2020 Hej Bent, tak for oplysningerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts