jensUGX Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Hej Jeg har et problem, da jeg bruger Trustpilot. Problemet er at kundens mailadresse ikke indgår i den mail jeg modtager fra BO når en kunde har lagt en ordre i shoppen.Trustpilot mail adressen er med og det virker fint, de modtager info, men kan ikke sende mail til kunden afterfølgende, da denne adresse ikke er med i mailen.Så mit spørgsmål er hvordan jeg får tilføjet kundens mailadresse et sted i den mail jeg modtager fra BOPå forhånd tak for hjælpen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Er det fordi, du vil opfordre kunden til at anmelde dig på TrustPilot, når du har afsendt ordren?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensUGX Posted April 7, 2011 Author Share Posted April 7, 2011 Hej KjeldJa det var ideen. Der er selvfølgelig forsinkelse på hvornår Trustpilot skal sende mailen, så kunden har modtaget ordren ;-) men det vad du nok.Jeg tænkte at man kunne tilføje kundens mailadresse, på samme måde som eksempelvis navn, adresse osv. Ved bare ikke lige hvordan. Håber at du eller nogen kan hjælpeMvhJens Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Du kan tilføje en ny ordrestatus. For den nye status, kan du vælge, at der skal sendes en e-mail. Du kan bruge den fil jeg har vedhæftet som udgangspunkt (du må selv lave en .txt-version af den). Filen skal ligge i mails/da (eller mails/dk for ældre versioner af PrestaShop). Når så der er gået en uges tid siden du afsendte ordren, skal du blot ændre status på den for automatisk at få sendt en opfordring til kunden om at anmelde dig hos TrustPilot.Denne tråd har desværre ikke en særligt sigende overskrift. Er du rar at ændre den til noget med TrustPilot?/Kjeld evaluation.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensUGX Posted April 7, 2011 Author Share Posted April 7, 2011 Hej KjeldDet er super tak. Jeg vil kigge på det. Ville bare være federe med mail direkte i order mailen, for at være så fuldautomatisk som muligt, og derved sikre at det faktisk sker i 100% af tilfældene ;-) Få Trutpilot skal bare have kundens mailadresse et aller andet sted, så sørger de jo for resten :-) hvilket jo også er en del af det man betaler dem for Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts