ragnark Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Hej alla prestashopanvändare!Jag är ny här och är nyfiken på e-handel och bygga en webshop med Prestahop. Min fråga är hur ni kom igång med prestahop? Jag hittar inga tutorials på sajten och forumet har inga klistrade trådar som guidar en igenom installationen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N hort Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 Är också helt ny på Prestashop och är precis som du intresserad av all info om hur man kommer igång, gärna på svenska men engelska funkar ju också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Ni kan ta en titt på den manual till prestashop vi lagt ut, den är visserligen till 1.3 men kommer byggas på med ändringar för 1.4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biggles Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Hej ruilong, Även jag är intresserad av att inte åter uppfinna hjulet så läser gärna er manual :-). Tyvärr verkar inte länken fungera då jag bara kommer åter till inlägget, så uppdatera gärna länken. mvh Nils Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 http://www.prestaworks.se/manual.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
N hort Posted May 25, 2011 Share Posted May 25, 2011 Ok, man tackar! Skall ta mig en titt i manualen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts