mcarken Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Har et stort problem.. Den vil ikke vise indkøbskurven på forsiden samt den vil ikke heller ikke vise prisen på varene??Hvad skal man gøre for at det vil virke?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Det virker i min testshop med version 1.4. Så hvad har du rettet i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcarken Posted April 6, 2011 Author Share Posted April 6, 2011 Har ikke ændret noget som helst.. Men kører MySQL 5 har det noget at sige?? Vi havde desuden også problemer med at lægge billeder på af vores varer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Er det version 1.4.17 ? det med problemer med billeder på varer har jeg set andre der havde, men det var før final version kom. Ellers prøv at søge i bugtrackeren - link findes øverst på siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcarken Posted April 6, 2011 Author Share Posted April 6, 2011 Hov glemte at sige det er 1.4.17 versionen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Det er samme version som min. Har du installeret specielle moduler eller andre themes? Hvor er du hostet - det med billeder, kan være noget med rettigheder hos din host.Mht. kurven, må du lige lægge nogle skærmdumps op af dine positioner i BO - måske har du ved et uheld fået slettet kurven fra den krog den sad i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts