Peter Regterschot Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 Weet iemand de oplossing voor dit probleem: [PrestaShop\PrestaShop\Core\Domain\Category\Exception\CategoryConstraintException code 6] Ik kan geen producten toevoegen aan categorie en ik kan ook geen categorie meer aanmaken. Ik maak gebruik van de nieuwste presto update. Ik heb wel categorie maar als ik een product wil toewijzen zie ik geen mappen. Hoop dat iemand de oplossing heeft. Groeten, Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 Dag Peter, Welkom op het forum! Het is wat lastig te zeggen, maar heb vaker dit probleem voorbij zien komen en daarbij werd dit opgelost door de friendly url weer even uit en aan te zetten en opnieuw in te loggen. Caching systeem ook weer even legen. Hoop dat dit je gaat helpen. Als extra zou je de debug even aan kunnen zetten om wat meer info te verkrijgen. Meestal krijg je dan een uitgebreid fouten logboek waar de techneuten onder ons dan meer mee kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts