Health and Horse Posted January 2, 2020 Share Posted January 2, 2020 Ik heb een betalingsissue op mijn prestashop website. Voor Nederland krijg ik wel betalingsmogelijkheden te zien maar als ik kies voor Belgie dan krijg ik de melding Geen Betalingsmethode beschikbaar. Hoe kan dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 5, 2020 Share Posted January 5, 2020 Allereerst is dit geen bug, maar een configuratiefout. In het Menu betalingen bij Instellingen moet je de landen aanvinken waar je de betalingsmethode voor wilt laten werken. Als deze niet is aangevinkt zal deze ook niet getoond worden. Daarnaast zullenook bij Internationaal> locaties de desbetreffende landen geconfigureerd moeten zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Health and Horse Posted January 5, 2020 Author Share Posted January 5, 2020 beste curious, bedankt voor je antwoord, wij hebben de mollie module ingesteld staan, en kunnen het menu betalingen bij instellingen niet vinden (prestashop 1.6, of zit deze ergens anders?), ook bij de vervoerders hebben we belgie toegevoegd. Zien wij iets over het hoofd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 5, 2020 Share Posted January 5, 2020 Wat ik aangaf is voor 1.7 In 1.6 staat dit bij Modules>betaling. Hier bij landbeperking de landen aanvinken die geconfigureerd zijn bij localisatie(landen en zones) en uiteraard ook bij de vervoerders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts