HenSor Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 (edited) Løst: Der var fejl i temaet, som skulle programmeres. Hej. Jeg har 6 moduler der skal opdateres. Alle melder samme fejl, som vist på vedhæftede billede. Jeg har prøvet at slette dem og installere dem igen. Jeg har deaktiveret dem, og aktiveret dem igen. Intet af det virker. Vh. Henrik Edited April 1, 2020 by HenSor Opgaven løst (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 Er du logget på Prestashop Markedsplace? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenSor Posted December 11, 2019 Author Share Posted December 11, 2019 Jeps. Jeg er logget ind på m in Prestashop 1.7.6.1 Samtidig melder Prestashop også fejlen som vist i medfølgende billede - tit og ofte. Hvis jeg feks. søger i søgefeltet, så kommer fejl 500 straks. Vh. Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 Jeg spurgte ikke om du var logget på din prestashop. Jeg spurgte om du fra din Prestashop er logget på Prestashop Markedsplace..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenSor Posted December 11, 2019 Author Share Posted December 11, 2019 Jo jo. Det er jeg. Min mail-adresse står i boksen, så jeg er logget på. Vh. Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts