Jesper Poulsen Posted November 24, 2019 Share Posted November 24, 2019 Jeg søger råd og vejledning til at lave en rabat i en bestemt kategori til bestemt gruppe gradueret efter vægt. Dvs. at når en kunde køber et vist antal kg i en bestemt kategori, skal det udløse en rabat... F.eks gives en rabat ved 180 kg, men ophører ved 540 kg hvor en anden rabat gives. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted November 26, 2019 Share Posted November 26, 2019 Overvej at bruge katalogprisregler (Rabatter > Katalogprisregler). Du kan indstille såvel "fra antal" som gruppen og oprette en betingelsesgruppe for en kategori. Consider to use catalog price rules (Discounts > Catalog Price Rules). You can set the "from quantity" as well as the group and create a condition group for one category. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Poulsen Posted November 28, 2019 Author Share Posted November 28, 2019 On 11/26/2019 at 10:30 AM, tuk66 said: Overvej at bruge katalogprisregler (Rabatter > Katalogprisregler). Du kan indstille såvel "fra antal" som gruppen og oprette en betingelsesgruppe for en kategori. Consider to use catalog price rules (Discounts > Catalog Price Rules). You can set the "from quantity" as well as the group and create a condition group for one category. Men jeg kan ikke betinge et vist antal kg før rabat udløses....så vidt jeg kan se ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Jeg tror ikke, du kan gøre dette, uden at du skal investere i et modul. Der er nogle stykker at vælge imellem her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts