catchycases Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 I need help with adding adsense on my webshop. Google says i need to put a code in html between <head>- and </head>-tags. Can someone please help me Link to comment Share on other sites More sharing options...
lototo Posted November 19, 2019 Share Posted November 19, 2019 (edited) You can do it in the head.tpl file of your theme /themes/classic/templates/_partials/head.tpl or install AdSense module, a bunch of them available https://addons.prestashop.com/en/search?search_query=Google Adsense Ads Edited November 19, 2019 by lototo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsar Posted December 17, 2019 Share Posted December 17, 2019 I need help with adding adsense on my webshop for free. can you help? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MVD Posted September 28 Share Posted September 28 Bonjour, J'ai le même problème... en 2024. J'utilise les module de bloc html d'EverBlock qui propose des bloc sur des hook mais il semblerait que l'éditeur WYSIWYG n'enregistre pas le code car il y a des balises qu'il filtre. Voilà la réponse que j'ai comprise de l'IA et la plus logique de tout ce que j'ai pu lire. si vous avez une solution, je suis preneur. Merci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts