Prestafan1234 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 HejJeg har en lille bøn til alle der poster her i forum. Vil I ikke godt være venlige at angive den version af PrestaShop I har spørgsmål til? Der er stor forskel på version 1.3.1.1. og den nye version 1.4.17 - og det kan være rigtig svært at hjælpe, når folk skriver om funktioner og smarte ting de gerne vil indstille - og man tænker "hmm kan man overhovedet det" og det kan man så måske godt i version 1.4. men ikke i version 1.3.1 (som rigtig mange af os kører med endnu)Kjeld: Kunne dette ikke blive en Sticky Note i forum. Jeg synes efterhånden det bliver sværere og sværere at svare på spørgsmål uden først at skulle bede om version, fordi de er så forskellige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Desværre indskrænker min beføjelser sig til at kunne flytte meddelelser. Jeg kan ikke oprette sticky notes eller andet fancy./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts