Jump to content

Gratis webhotel

mobergish

Recommended Posts

Hej,

Jeg har ikke megen erfaring med webshops, men agter at lære det.

Derfor, kender I nogle steder hvor det er muligt at benytte PrestaShop på et gratis webhotel?
Jeg har forsøgt mig på www.site90.com, men synes ikke det fungerer for mig.

Venlig hilsen
Kim

Hej

Webhoteller koster så lidt, at det ikke engang er værd at overveje et gratis et af slagsen! Hvis du ikke har råd til f.eks. 10-20 kr. om måneden for et webhotel, så synes jeg du skal droppe idéen om en webshop, for der er altså omkostninger forbundet hermed.

Et supergodt og billigt webhotel er f.eks. meebox.net. Andre bruger gigahost.dk (det har jeg ikke gode erfaringer med), one.com (har jeg heller ikke gode erfaringer med).

Men kort sagt, hvis du overhovedet overvejer at starte en webshop, er du nødt til at forberede dig på et vist omkostningsniveau.

vil gerne anbefale http://www.bluehost.com/ de har alt hvad hjertet lige begære og ubegrænset alt.

tror dog heller ikke folk vil tage din shop seriøs vis du tager en gratis web side som sikkert nok er et sub domain af en aller anden slags, plus SSL betaling vil nok heller ikke virke.

har lige taget et par screenshots af deres hosting CP så kan du jo se hvad du får for pengene
http://img4.imageshack.us/g/scriptsb.jpg/

Jeg mener helt bestemt at man burte vælge at invester pengene i en seriøst webløsning, men der er dog nogle gode gratis webhosting udbyder som delvis har gode løsninger, som begrænser dine muligheder, men det er mest på områder såsom trafik og serverplads, og kommer du over disse grænser har du nok også råd til at betale for webhotellet!

Her mit bud på hvilke gratis løsninger der er de bedste:

000webhost.com

newbiesite.com

doteasy.com

awardspace.com

profusehost.net

Held og lykke med din nye webshop!

Jeg har gennem et par år brugt det gratis webhotel på www.domaindirect.dk - med eget domæne som man selvfølgelig betaler for ;) Men det har altid fungeret upåklageligt.. så jo gratis webhotel er muligt - hvis man vel at mærke ikke skal bruge mere plads end man får.