Goednedag,
De upgrade naar 1.7 lukt me nog steeds niet.
Ik wil updaten vanaf 1.6.1.24 naar 1.7. Ondertussen ben ik al een behoorlijke tijd bezig zonder resultaat.
De test shop draait op een synology.
Ik heb al veel dingen aangepast om fouten op te lossen en steeds een stapje verder te komen.
Wat ik zoal gedaan heb :
Mariadb 10 naar mariadb 5. Dit scheelde een paar fout meldingen.
PHP naar 7.1
Database van myisam naar innodb. Dit was waarschijnlijk zo vanuit een oude eerdere versie al.
ipv upgraden naar de nieuwste 1.7.6, nu naar 1.7.3, Dit om de symfony fouten te omzeilen die ik met de nieuwste krijg.
Dit werkte wel, want na de upgrade was de BO benaderbaar. De FO werkte niet en met debug aan, kwam ik erachter dat die problemen had met modules.
Nadat ik de module winkelwagen en home page editor had verwijdert, kon ik op de FO. Ik mis alleen alles en heb alleen een logo en contact informatie.
De nieuwe 1.7 module van product category en winklewagen zijn niet automatisch geinstalleer.
Wat moet ik nou doen om normaal te kunnen updaten. Ik weet ff geen optie's meer. Ik denk dat het probleem nu nog ligt bij oude standaard 1.6 modules die niet geupdate worden naar 1.7 modules.
Als iemand een ander idee heeft om juist te kunnen upgraden a.d.h.v betaalde modules wil ik dat ook wel proberen.