Hans Henrik Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 Hej Jeg kører PS 1.7.6.1 på 2 websites. På den ene kan jeg se Homepage Configuration og Advanced Configuration tab under "Design" - "Theme and Logo", men på det andet er begge tabs fuldstændig forsvundet af ukendte årsager. Nogen der kan hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 Hvad er der lavet af ændringer fra det virkede og til de forsvandt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Henrik Posted October 19, 2019 Author Share Posted October 19, 2019 Jeg har installeret andre themes men er gået tilbage til classic. Måske dette kan have gjort det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 Måske, hvis de themes du installerede lavede om på indstillinger i din database - ellers ikke. Men det er umuligt at vide ud fra det du har oplyst. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts