Myrjam Posted October 11, 2019 Share Posted October 11, 2019 Hoi kan iemand mij helpen met het volgende probleem. Ik gebruik multistore prestashop 1.7.6.1 en bij een van de stores kan ik de index niet configureren. Als ik naar SEO ga en in deze store staat de index (en rest van de pagina lijst) er niet. Er is wel een knop, configureer index, maar als ik die kies krijg ik een error 500. dit is de debug informatie: Type error: Argument 3 passed to PrestaShop\PrestaShop\Core\Domain\Meta\QueryResult\EditableMeta::__construct() must be of the type array, null given, called in /home/myrjadn356/domains/myshop.xx/public_html/shop/src/Adapter/Meta/QueryHandler/GetMetaForEditingHandler.php on line 75 Groet, Myrjam Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted October 17, 2019 Share Posted October 17, 2019 Beste Myrjam, In multistore modus moet je voor het aanpassen van je SEO in je standaard pagina's eerst de gewenste winkel selecteren. Als je dat gedaan hebt zou je de pagina's wel moeten zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrjam Posted October 17, 2019 Author Share Posted October 17, 2019 Dank voor je antwoord! dat is dus juist het probleem, na het kiezen van de winkel laat hij de index (en de rest van de pagina's in dat lijstje) nog steeds niet zien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 Is het een nieuwe installatie? Of heb je je webshop gemigreerd of geupdate van een oudere versie van PrestaShop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrjam Posted October 18, 2019 Author Share Posted October 18, 2019 Hij is gemigreerd van 1.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARK-APP.com Posted October 18, 2019 Share Posted October 18, 2019 Beste Myrjam, Waarschijnlijk is er dan wat mis gegaan met de migratie van de SEO gegevens bij de tabellen ps_meta en ps_meta_lang. Als je nog een backup van de database hebt van de oude site dan zou je kunnen proberen om die twee tabellen te importeren in je nieuwe database. Hopelijk los je het probleem daarmee op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrjam Posted October 21, 2019 Author Share Posted October 21, 2019 Kun je kort uitleggen wat ik moet doen. De pagina's van mijn andere shops gaan wel goed, dus ik wil die niet beïnvloeden. Ik zit er ook te denken om de shops uit elkaar te halen om van die multistore af te zijn. Ik gebruik in praktijk toch maar twee van de zes shops. Maar het schiet niet op als dit probleem daarmee niet opgelost wordt... Groet, Myrjam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts