PeerHolm Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Jeg formoder at din shop er ver. 1.4. På din side ser jeg at du har et modul med informationer. Noget lignende ville jeg også lave, så jeg har prøvet at tilføje en blok i venstre side i CMS modulet, men bliver mødt af en fejl om man skal vælge en side eller en underkategori, hvilket jeg også gjorde, så hvordan lavede du dit modul?Vedlagt skærmdump af mit forsøg på at oprette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikantmode Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Til PeerLav først en ny cms. Under "Modules" Vælg "Info block" og kryds den af der skal vises. Hvis det er det du mener. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Jeg har oprettet de sider (i CMS) jeg ønsker vist i en info blok. Men jeg kan kun vælge at får dem vist i footeren, og det er ikke alle kunder der ser det her.Vi er enige om at vi taler om ver. 1.4? Det er muligt at mine briller trænger til at blive pudset, men jeg kan ikke finde nogen "info block" under moduler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Nu synes jeg, at denne tråd efterhånden handler om 2 forskellige spørgsmål.Er der ikke en moderator, der kan skille denne her tråd af.Pointe: Hvis man stiller et spørgsmål i en tråd, som ikke vedrører trådens oprindelige emne, så OPRET DIN EGEN TRÅD! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Nu synes jeg, at denne tråd efterhånden handler om 2 forskellige spørgsmål.Er der ikke en moderator, der kan skille denne her tråd af.Pointe: Hvis man stiller et spørgsmål i en tråd, som ikke vedrører trådens oprindelige emne, så OPRET DIN EGEN TRÅD! Jamen Pertho dog ikke råbe - Man bliver jo helt bange :-)Bortset fra det, så har Pertho ret - det er ikke god kutyme at kapre en tråd - som det hedder i forumsprog. Hvis man har et spørgsmål, som ikke relaterer sig direkte til emnet, men hvor man f.eks. som i dette tilfælde har set en smart feature hos en anden - så opret en ny tråd med dette som emne og skriv gerne hvilken side, du har set den smarte feature/design osv. på. Så kommer der også svar der :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 I har selvfølgelig helt ret. Jeg håbede bare på et hurtigt svar, og er ikke interesseret i at stjæle tråden. Beklager Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 Her er så en ny tråd til Peer./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts