Hans Henrik Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 When looking at basket (I have free shipping free for orders over 1000) the shopping basket says: Free (under conditions (with a link that does not work) - how do I get rid of this "under conditions"? Looked everywhere - nothing. HELP please Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 Skriv på dansk i det danske forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Henrik Posted October 2, 2019 Author Share Posted October 2, 2019 Når man ser på kurven (jeg har gratis forsendelse gratis for ordrer over 1000) står indkøbskurven: Gratis (under betingelser (med et link, der ikke fungerer) - hvordan slipper jeg af med dette "under betingelser"? Kiggede overalt - intet . Hjælp, tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 3, 2019 Share Posted October 3, 2019 Hvad er link til siden og har du et købt themet installeret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Henrik Posted October 3, 2019 Author Share Posted October 3, 2019 Hej - link er https://secureshop.dk/da/ - og det opstår i kurven når man putter produkter i (over kr. 1000). Theme er classic Prestashop, men jeg har prøvet at installere andre og dernæst fjernet dem igen. Ved ikke om det kan kommer fra et af dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 4, 2019 Share Posted October 4, 2019 Hej Jeg kan ikke genskabe det i en ren installation uanset, hvad jeg prøver at sætte ind under indstillinger i leveringsfirmaer. Jeg fandt denne artikel https://sumselkawumsel.de/prestashop-1-7-free-shipping-always-displayed-in-shopping-cart/ hvor det nævnes at teksten "under conditions" bliver vist man har sat levering til "Best grade" - det kan jeg dog ikke genskabe. Så konklusionen er, at det sikkert er et eller andet i dine indstillinger, der giver teksten. Den peger i øvrigt på en CMS side, som du ikke har og derfor virker linket ikke. Mit bedste bud ud er derfor, at du skal kigge dine leveringsindstillinger igennem. I øvrigt har du i boksene under Kundegenforsikring (tåbeligt navn, men det hedder modulet) en stavefejl ved GLS, og din returretspolitik overholder ikke reglerne. En kunde har ret til at fortryde købet i 14 efter levering - ikke fakturadato. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Henrik Posted October 4, 2019 Author Share Posted October 4, 2019 Hej Jeg har fundet løsningen. Under "legal compliance" modul, skal man vælge en af filerne under "shipping and payment" - og voila - løst. Men tak for dit svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 5, 2019 Share Posted October 5, 2019 Godt du fik det løst - husk at rette indlæggets overskrift, se her hvordan: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts