Jobbe Posted September 27, 2019 Share Posted September 27, 2019 Hej Hvordan eksporterer jeg varer fra shop 1,6 til min nye shop 1,7 så beskrivelse, billeder og alle andre detaljer kommer med over? Jeg har prøvet at vælge KATALOG > VARER > EKSPORTER og så gemme filen. Herefter importeret den i 1,7 - men der kommer nærmest kun overskriften med på de forskellige produkter. Vh Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 29, 2019 Share Posted September 29, 2019 Det fungerer bedst, hvis du opgraderer din shop fra 1.6 til 1.7. Du kan opgradere databasen via install/upgrade/upgrade.php. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jobbe Posted September 29, 2019 Author Share Posted September 29, 2019 Ok. Foreslår du så 1: - at jeg opgraderer til 1,7 og så kører videre med shoppen efter opgraderingen (og sløjfer den anden nye 1,7 installation)? eller 2: - at jeg først opgraderer til 1,7 og så eksporterer data derfra til den nye (rene) 1,7 shop og så kører videre med den? Vh Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 29, 2019 Share Posted September 29, 2019 Ad 1. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts