awensveen Posted September 16, 2019 Share Posted September 16, 2019 Hi, Ik ben vandaag tegen het volgende aangelopen. In mijn webshop (www.got-ya.nl), heb ik twee vervoerder gedefinieerd. 1. Versturen via post (via MyParcell) 2. Ophalen in de winkel Bij de twee optie is er geen sprake van verzendkosten. Wanneer een gebruiker koos voor "Ophalen in de winkel" , gaat de betaling via iDeal (SISOW) goed. Echter in de backoffice wordt de order opgeslagen als "Versturen via post". Ook worden hier de verzendkosten bijgeteld ik geeft de backoffice aan dat er dus te weinig is betaald. Ik sta echt voor een raadsel hoe deze vervoerder verwisseld kunnen worden. Heeft iemand dit wellicht eerder meegemaakt ? (Prestashop 1.7.0 / PHP 7.2) Bij voorbaat dank voor het meedenken. Gr. Arthur Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 probeer sowieso te upgraden naar de laatste versie 1.76 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts