Padel Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Ik wil een aangemaakte groep een korting geven van 15% over het totaal van de bestelde artikelen. Ik weet dat binnen Prestashop hier problemen mee zijn, dus hierbij de vraag hoe ik dit moet doen en of er een speciale Module voor (nodig) is. Wat ik nu doe is het volgende echter werkt dit niet: 1) ik maak een aparte groep aan en geef hierbij GEEN kortingspercentage in 2) Ik ga naar Winkelwagen regels en stel in dat alleen de aangemaakte groep recht heeft op 15% korting. 3) Een gastgebruiker doet een bestelling, maar moet zich eerst aanmelden en selecteert de betreffende groep in het aanmeldformulier. 4) Na een refresh zie ik dat de 15% korting er staat, maar ik wil dat de 15% korting er gelijk al staat. Hoe los ik dit op en heb ik dan een aparte module nodig en zoja welke?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Padel Posted September 16, 2019 Author Share Posted September 16, 2019 Opgelost door een module aan te schaffen van MyPresta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCB-Netherlands Posted September 25, 2019 Share Posted September 25, 2019 Zou je hier de betreffende module willen vermelden? en dan dit topic op opgelost zetten.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts