Jack Posted August 27, 2019 Share Posted August 27, 2019 Enkele weken geleden ben ik een nieuwe shop in gaan richten en is met een migratietool alle belangrijke data overgezet. In de winkel staat aan dat indien de voorraad '0' is een product standaard toch besteld kan worden. Ik de eerste (basis) winkel werkt dat prima. Bij de twee aanhangende winkels werkt dat maar deels. In een categorieoverzicht zijn de producten niet direct te bestellen op het moment dat een product wordt aangeklikt (geopend) kan wel op bestellen worden geklikt. Is iemand dit eerder tegengekomen en is er een oplossing voor? Ik kan er nergens iets over vinden. categorie.mov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Posted August 29, 2019 Author Share Posted August 29, 2019 (edited) Zoiets kan wel eens gebeuren. Hopelijk heeft hij binnenkort tijd om mij te helpen. Ik hoop het probleem uiterlijk begin volgende week op te kunnen lossen. Edited August 29, 2019 by Jack (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Posted September 1, 2019 Author Share Posted September 1, 2019 Verder heb ik geen reactie ontvangen. Heeft er verder niemand de kennis om dit op te lossen of weet iemand waar ik daar voor terecht kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Posted September 1, 2019 Author Share Posted September 1, 2019 Dank voor de info. Ik ga het proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts